In feite, de kunstcollectie van "il Monte", is zeer opmerkelijk, met stukken afkomstig uit elke opeenvolgende uit de 14e eeuw tot de jaren 1800. Een dergelijk uitgebreide collectie toont hun betrokkenheid bij het creëren en behoud van de culturele en sociale contacten met hun klanten, alsook de financiële en beroepsmatige.
De bank volgt op een gedeelde waarden die al hun inspanningen doordringen, met als algemeen doel de richting van de creatie van waarde voor een bepaalde periode hun stakeholders. Een ethiek van verantwoordelijkheid, een nadruk op ondernemerschap en productiviteit, en een oriëntatie op de klant zijn van vitaal belang eigenschappen van de groep als geheel.
Ze hebben een lange weg afgelegd sinds de dagen als een pion-stroomonderbrekers in de 15e eeuw. Hun wereldwijde aanwezigheid (ze hebben vestigingen geopend in New York, Frankfurt, Singapore en Londen) en de situatie in de frontlinie van de bancaire technologie (ze hebben onlangs een derde zonne-energie ATM machine geïnstalleerd in Siena, alsmede de uitvoering van baanbrekende software ATM into kiosken) maakt ze tot een echt inspirerende bankinstelling, waarvan de overleving en groei van de afgelopen 538 jaren is grotendeels te danken aan hun vermogen om aan te passen aan de fiscale en te overwinnen en maatschappelijke veranderingen die zich gedurende hun ambtstermijn.
No comments:
Post a Comment