Waarom banken zouden moeten worden doelgerichtheid Hispanics

Slimme bankiers begrijpen dat het belangrijk is om tot vaststelling van de relaties met het buitenland geboren latino's aan het begin van het acculturatieproces. Onderwijs is een belangrijk onderdeel van de dialoog. Hoewel veel consumenten zijn vertrouwd met fast food restaurants omdat ze afkomstig zijn uit landen waar de Burger Koning werkt, kan dit niet waar zijn als het gaat om financiƫle dienstverlening. Veel immigranten heeft geen bankrekening in hun eigen landen, zodat banken en credit uni
o Reclame is de sleutel. Bedrijven die adverteren worden gezien als meer geloofwaardig, met name onder meer recente of minder opgeleide immigranten. De meeste steden hebben nu een aantal Spaanstalige kranten-en radiostations waar de reclame kan vrij goedkoop worden uitgevoerd.

o Woord van de mond van grote invloed op aankoopbeslissingen. Plaatsing van een bank, L & S, of credit-unie als Hispanic-vriendelijke zal snel bekend in de gemeenschap. Sponsor een evenement, en deelnemen aan de lokale Spaanse Kamer van Koophandel. Een cheque verzilveren bedrijf in Nashville geeft uit koude flesjes water bij bouwplaatsen tijdens de zomermaanden. Raad eens waar de werknemers gaan iedere zaterdag om hun controles in contanten en kopen postwissels?

o Getuigenissen van tevreden klanten zijn een krachtige tactiek. Gebruik ze in advertenties, brochures en direct mail.

o Tweetalige bewegwijzering en klantenservice personeel laten zien dat u respect en waardeer uw Spaanstalige klanten.

Uiteindelijk, de "unbanked" Hispanics opent een bankrekening en die zal leiden naar andere diensten, zoals leningen aan woningen of auto's te kopen gebruiken. Zal uw bank top of mind?

No comments:

Post a Comment