Hoe kan ik bespaarde meer dan 3000 pond Dit Jaar eenvoudig en gemakkelijk

Aangezien ik heb mijn leven weer op de rails van schuld heb ik de vruchten te plukken van mijn ervaring. Niet om te zeggen dat gaan in de schulden was een goede zaak, maar sinds ik 'schoon' van schulden, de stappen die ik nam om mijn uitgaven te verminderen dan moeten me hielp om besparingen in de bank, een veel betere credit score en mij nog veel meer vertrouwen over geld en mijn toekomst.

Zie je, toen ik in de schulden was ik veel te frivool met mijn geld. Ik wist niet zie het grotere plaat
Toen ik eindelijk had om mijn demonen gezicht en de gevolgen van mijn daden besefte ik dat met een paar simpele aanpassingen hier en daar kon ik mijn maandelijkse geld te verdienen gaan dus veel verder en betaal mijn schulden zo veel sneller gezicht. Sinds ik zijn vrij van schuld heb ik gebruik gemaakt van deze zelfde benadering om mijn leven te verbeteren financieel en algemeen.

Hier is wat ik doe op een besparing van 3.000 pond elk jaar:

Ten eerste ben ik gestopt met de metro en bus iedere dag en liep de 2 mijl naar het kantoor, zeker dat dit duurt ongeveer 35 minuten, maar het is een heel mooie wandeling, via een aantal parken en langs sommige meren, krijg ik me fitter voor vrije en beste van alles wat ik me 960 pond per jaar kunnen besparen in het openbaar vervoer ticket vergoedingen.

Ik heb ook geruild mijn mobiele telefoon die op een overeenkomst was om een pay as you go en niet betaal ik 10 pond per maand in plaats van ongeveer £ 50. Ik krijg 10 pond van gesprekken op de sim en 300 SMS-berichten dat is meer dan genoeg te sparen ik 480 pond per jaar.

Ik ging niet meer naar de sportschool en werken thuis en draaien op de straten. Dit bespaart me 600 pond in de gymzaal vergoedingen. Het grappige is dat toen ik het lidmaatschap van de sportschool had ik zelden, maar nu ging im uit te werken thuis Ik doe dit veel meer regelmatig.

Ik voortdurend swap mijn credit cards dan tot nul procent kaarten en een besparing van ongeveer 300 pond aan rente. Aan het einde van de speciale aanbieding Ik heb net het saldo over op een nieuwe nul procent creditcard en opnieuw beginnen.

De meest indrukwekkende besparing is dat in plaats van mijn dagelijkse koffie in het lokale koffiehuis en de lunches nemen elke dag dat ik nu koffie en broodjes op de werkplek te nemen om te werken en mezelf te redden van meer dan £ 5 per dag. Dit telt op tot meer dan £ 1200 per jaar.

Eenvoudige besparingen die niet zijn veranderd sinds ik in de schulden, maar een manier die me echt uit de schulden een hel van een veel sneller en zijn nu stimuleren van mijn spaargeld in dubbele snelle tijd.

Ik hoop dat dit je helpt.

Tony Perrin

No comments:

Post a Comment