Wall Street zakenbanken Resist Geld Mystics

Het lijkt Wall Street daalt achter Canary Wharf en de City van Londen. Hoewel geld mystici en sjamanen stevig zijn verankerd in Britse banken, investeringsbanken op Wall Street zijn zeer langzaam aan deze nieuwe trend te volgen. Mark Howard van de Alternatieve Wall Street Nieuws verklaart, 'Amerikaanse banken niet vertrouwt die mystici - Nog niet. Ja, ik weet dat een handvol van de Amerikaanse banken in Londen hebben mystici geld aangenomen, maar gebeurt het ook niet op Wall Street. Britse banke
Ik denk dat Wall Street zakenbanken hebben om geld te huren mystici zeer binnenkort. Anders Wall Street zal lijden als een belangrijk financieel centrum. Ik heb onlangs gemeld dat een standbeeld van Big Herb is geplaatst op Wall Street. Dat is een bemoedigend teken, maar van de banken moeten nu de stoute schoenen en de volgende stap te zetten.

Tatum Jones van Dodger Coombes zegt, 'Ik kan begrijpen waarom de Amerikaanse banken zijn nerveus over. Als het gaat helemaal verkeerd ze zou verliezen van honderden miljoenen dollars. We zijn begonnen met slechts verhuren een mysticus, en bouwde het vanaf daar omhoog. Dat is wat ik stel voor de Amerikaanse banken doen. Net doe het rustig aan. '

Brilliant advies van Tatum Jones. Ik dring er bij alle Amerikaanse banken te overwegen wat ze zegt, treden op, en ga in de toekomst. Zeker, kan deze verhouding mystici lijkt vreemd aan de Amerikaanse cultuur, maar een of twee jaar vanaf nu zal iedereen zich afvragen waar al die ophef over was. Mystieke het kapitalisme is de toekomst.

No comments:

Post a Comment