De Rijke Kijk als bedelaars en de Geuzen Kijk als Kings

Als je zag mijn vader op een normale dag, zou je medelijden voor hem is. Zijn kleren zijn versleten en bedekt met een mozaïek van vuil en verf, en andere unidentifiables. Zijn schoenen zijn massieve blokken van modder. Zijn hoofd is bedekt met een versleten baseballcap, meestal doorweekt van het zweet.

Je zou denken dat hij een bedelaar. Maar hij is het niet. Is hij een van de rijkste en snelst groeiende grondeigenaren in het noorden van Mississippi.

Film en televisie hebben een stereotiep< beeld van de miljonair gemaakt, en zoals de meeste stereotypen, dat is volkomen onwaar. Rijke mensen niet rijden mooie auto's, wonen in huizen, of kar rond entourages van de sexy speeltjes.

Ze weten beter. Zoals een van mijn meest succesvolle mentoren me verteld, "Getting Rich is geen over hoeveel geld uitgeven, maar over hoeveel geld je te houden."

Om dit te illustreren, hier zijn enkele reacties van mijn investeerders:

Een auto betalen? Waarom kan ik niet herinneren de laatste keer dat ik een gemaakt.

Ongeveer een jaar geleden, mijn vader nodigde al onze investeerders om een prive-conferentie in zijn huis in de buurt van Memphis, TN. Je hebt nog nooit gezien zo veel rijke mensen. Als je elkaar opgeteld de nettowaarde van iedereen in de kamer, ik ben zeker dat je goed gaat dan $ 100 miljoen.

Toen reed ik naar het huis maar, alles wat ik kon doen was lachen. Kijkend naar alle auto's op de oprit, je zou denken dat u zich in een bejaardentehuis. De nieuwste de auto op de oprit was van 1998. De meeste van hen werden modellen uit de jaren'80 ... en ouder. Geen van hen werden vers gedetailleerd of flashy. Je zou nooit vermoeden dat ze waren allemaal eigendom van miljonairs.

Praten met de investeerders over hen werd ook interessant. Ik heb niet iedereen vragen stellen over hun auto, maar de weinigen die ik sprak met vertelden me dat ze had betaald voor de auto in de volle een lange tijd geleden. Ze waren ook gericht op het regelmatig onderhoud van de auto. De prestaties waren net zo belangrijk als de prijs.

Koop een huis? God niet. Wie heeft al die ruimte?

Weten hoe hun geld en fiscale voordelen benutten, zou je denken miljonair vastgoedbeleggers zou leven in grote huizen. Maar je zou voor de gek houden, nogmaals. Het merendeel van de miljonairs Ik weet wonen in een bescheiden huizen in goede wijken. De gemiddelde waarde is waarschijnlijk rond de $ 300.000.

Zij bezitten ook de huizen vrij van schuld. Meestal kochten ze hun huis voor een jaar geleden te stelen in een goede omgeving, en dan zijn ze er woonden, terwijl het op prijs gesteld. To goed hefboomwerking hun eigen vermogen, ze houden kredietlijnen openen, zodat ze kunnen profiteren van de korte termijn kansen te nemen.

Draag een pak? Nee, ik werk het liefst in mijn onderbroek

Door een reeks toevalligheden door de jaren heen, heb ik geleerd dat bijna al mijn werk beleggers in hun ondergoed of pyjama. Als ze gedwongen om het huis te verlaten, ze dragen meestal zweet of Kaki. Tijdens de afgelopen vijf jaar, heb ik nog nooit gezien een van hen droeg een pak.

Ze hebben drie redenen:

Kosten Chemisch reinigen is duur. U bespaart geld door uitbrander.

* Praktisch. Beleggers maken met een breed scala van minder fortuinlijke mensen dat wantrouwen mannen in maatpak.

* Comfort. Pakken ongemakkelijk zijn, dus tenzij je je bankier, comfortabel verblijf te imponeren.

De moraal van het verhaal: Leef als een miljonair en U zult worden Een

Niet verrassend, de meest succesvolle beleggers in onroerend goed ik weet zijn de meest zuinige mensen die ik ken. Ik heb het niet over zijn gierige hetzij. Ze leven uitzonderlijk goed, maar ze doe het met minder geld meer aandacht aan praktische than pizzazz. Als u wilt dat om rijk te worden, te handelen zoals zij. Start leeft onder uw middelen en u zult uw vermogen zien groeien veel sneller.

Ook heb ik geleerd om achterdochtig te zijn van de mensen rijden mooie auto en wonen in grote huizen. Terwijl sommige zijn echt rijk, de meeste zijn in de schulden tot over hun oogballen. Ze zijn meestal onzekere mensen, wanhopig proberen om iedereen te overtuigen dat ze rijk zijn. Voor het gebruik van een metafoor:

U kan een boek beoordelen door de hoes, maar bedenk dat de klassiekers zelden nieuwe en glanzend. Hun verbleekte covers zijn het bewijs van hun voortbestaan en hun gescheurde pagina's zijn gemaakt door de handen van talloze liefdevolle fans.

No comments:

Post a Comment