Wanneer de lichten uitgaan

Ook al is er gebeurd met mijn familie op meer dan elf keer in de afgelopen veertien jaar de laatste keer was het bijzonder moeilijk. Dit is niet het soort situatie die wordt ongecompliceerd. Misschien sinds de vorige keer waren te wijten aan de schuld van mijn ex een of andere manier leken ze te verdragen. Dit laatste incident echter was mijn fout. De andere keer, wanneer de elektriciteit was afgesloten vanwege een achterstallige betalingen waren allemaal verlammende nog lang niet zo verwoestend
Nog steeds geweldig voor mij is het enorme verschil tussen de sfeer van een wijk de black-out en een service-beëindiging. Alleen degenen die hebben geleden onder een dergelijke uitdaging staat zou zijn om dit onderscheid te begrijpen. De tweede komt de plotselinge uitval u probeert de schemering van hoop en afleiding te beheren. De duisternis is echter absoluut verblinding. De stilte gewoon niet stoppen met gillen op je. De volledige kou verbrandt je hele wezen. U heeft nog proberen om dit alles te slikken spanning die je hele vanuit uw kinderen, ook al blijft het fluorescent gloeien in de schaduwen te verbergen.

Mijn familie is zonder stroom voor looptijden variërend van per dag en een paar dagen, een week en een keer voor drie maanden. Deze meest recente uitschakeling van mijn blame werd slechts een paar uur nog voelde zo zwaar als de eeuwigheid.

Voor de afgelopen twee jaar had ik mezelf goedgehumeurde met een beetje trots op te kunnen onderbreking van onze nutsvoorzieningen voorkomen. Het duurde echter maar een instant vertreden te worden met volledige schaamte. Met het behoud van verzuim op de baai voelde ik me enigszins in staat om de kwetsbaarheid van mijn familie te beschermen in het licht en de warmte van mijn inspanningen.

Niet langer zijn elektrische polen en hun lelijke hoogspanningslijnen gecamoufleerd onder de straten in mijn buurt. Die ontsierden vertegenwoordigen voor mij meer dan gevuld wordt met de stroom voor licht en warmte. Wanneer uw verlichting uit te gaan in uw woning, zo ook uw verbinding een kans voor normale verhoudingen in de samenleving en een vertrouwdheid met jezelf.

Het openen van de mail van de gevreesde Electric Company is niet een taak van iedereen verheugt zich op. Putting uit het lezen van uw factuur zal niet maken magisch verdwijnen daadwerkelijk kan echter uiteindelijk kost je nog meer en veel sneller dan je kunt veroorloven. Utility bedrijven zijn meestal bereid om met u werkzaamheden met betrekking tot uw verklaring, vooral als je zo snel mogelijk contact op te nemen. De verlegenheid u misschien voelen door te bellen naar hun afbetalingsplan telefoonlijn (ik vind mezelf te bellen minstens vijf keer per jaar naar een nieuwe plan te beginnen) kan zelfs niet te vergelijken met de vernedering die je omhult als het gaat om beëindiging van de diensten. Je zult nooit de medewerker van de klantenservice van aangezicht tot aangezicht ontmoeten en ze zijn meestal erg behulpzaam. Ongeacht hun overheersen, is het de moeite waard een beetje te demoraliseren onderhandelingen toen in het eind zult u uw kinderen het comfort stroomt via deze hoogspanningslijnen te houden, zodat uw innerlijke visie helder blijft.

No comments:

Post a Comment