Meerdere streams van het inkomen - Dit is niet de typische Rant

Elke keer als ik hoor dat ik zin zowat toetreden tot de gelederen en vleien rechtsaf langs kant je. Ik heb te geloven dat het is opnieuw gebruikt, en dat is waarom de meeste mensen de eerste reactie als ze meerdere streams van het inkomen hoort, is om hun geest te vullen met twijfel. In de huidige maatschappij mensen weinig vertrouwen hebben in hun vermogen om iets te doen uit de norm. Verdienen een hoop geld is niet voorbehouden aan slechts een paar bijzondere mensen. Hoe denk je dat die mensen< aangekomen bij het geld dat ze gezien hebben, en wonen de levensstijl waar ze wonen?

Het eerste wat je hoeft te doen is duidelijk je hoofd van alle negativiteit die weefgetouwen rond de mogelijkheid van de verdiencapaciteit een hoop extra geld. Het is zo jammer dat zoveel mensen zo weinig vertrouwen hebben in zichzelf. De meeste mensen zijn bang om zelfs te stoppen voor een minuut en geloven dat zij de mogelijkheid om meer inkomsten te creëren voor zichzelf hebben. Ik kon nooit begrijpen, en ik kan nog steeds niet begrijpen wat afbreekt mensen zo geestelijk dat ze gewoon dingen aanvaarden zoals ze zijn.

Ik begon heel jong in mijn leven met een extreem hoge financiële doelstellingen. Soms geloof ik echt dat was de sleutel tot al mijn succes, heb ik de financiële doelstellingen. Zeer weinig mensen daadwerkelijk vastgestelde financiële doelen voor zichzelf. Het is een schande, maar de meerderheid van de gemiddelde Joe plaatsen zijn of haar totale financiële toekomst in de handen van een enkele werkgever. Mensen bouwen hun gehele leven een inkomen rond die nooit echt geven veel aandacht aan de gevolgen van deze verliezen dat een en slechts inkomen.

Zover terug als 25 jaar heb ik hield het geloof dat iedereen die wil om de financiële zekerheid te bereiken zou zijn om meerdere te creëren streams van het inkomen. Ik ken je tegen jezelf zegt "er is dat waardeloos, dan weer gebruikt zinsnede" en je hebt ongeveer nul geloof dat het een realiteit in je eigen bestaan. Geloof me, ik heb beziggehouden met die houding van ongeveer 20 jaar nu, van de mensen die nooit zou hebben gewaagd dat pad op hun eigen, zonder een beetje duw van iemand als ik.

Natuurlijk, als je overtuigingen die financiële zekerheid of beter nog, net financiële vrijheid is niet in de kaarten voor u, dan is de kans dat u ooit het bereiken van dat financiële vrijheid is vrijwel een dikke nul. Tot je besluit dat je het waard zijn om een leven zonder financiële zorgen, zul je nooit zien geen licht aan het eind van de tunnel. Als ik een nikkel! Nou eigenlijk heb ik veel stuivers en dubbeltjes en kwartjes en dollars, voor elke keer dat ik hoorde de woorden van twijfel, want ik heb aangetoond honderden van die twijfelaars dat ze dood verkeerde.

Luister naar me en luister naar mij goed. Je hebt de mogelijkheid om meerdere stromen van inkomsten, voor u en voor uw familie te creëren. Toestaan dat aan in je hoofd gootsteen voor een ogenblik! Je moet je overtuigingen over uw vermogen om extra inkomstenbronnen te produceren voor jezelf te veranderen. Nu meteen! Op dit moment, dit moment tegen jezelf zeggen dat het kan gebeuren met of voor jou. Serieus, het is tijd sprong je op de bandwagon om en greep uw stuk van de taart. Er is geen reden om niet voor u gebeuren.

Ok, ok, zal ik u dat de zin is opnieuw gebruikt. Meerdere streams van inkomsten, Ik weet niet waarom dat zo'n negatieve klank heeft om het dezer dagen. Misschien is het omdat het is uitgegroeid tot een dergelijke slogan. Het probleem zit hem in het feit dat er zo velen die niet echt begrijpen hoe het uit te voeren, maar zij nog steeds uitloop af in de handel brengen hoe ze arena kunt u zich voor het leven. Ik ben ervan overtuigd dat dit is wat er zo veel goede mensen doubting hun eigen vermogen om een bepaald niveau van succes te bereiken.

Ik ga het nog eens zeggen, meerdere stromen van inkomsten, Ik wil je Outlook en overtuigingen te veranderen als het gaat om jouw vermogen om dit te laten gebeuren in je eigen leven. Ik vind het jammer dat er zoveel mensen zijn uitgeschakeld door dit onderwerp te wijten aan de over hyped aanspraken van miljoenen worden gemaakt in uw eerste maand. Na 20 jaar in de financiële zaken heb ik persoonlijk nooit getuige geweest van deze soort resultaten. Wel kan ik u vertellen dat ik honderden van individuen en gezinnen die genieten van een mooie levensstandaard getuige, dat allemaal omdat ze deden hun ogen niet dicht bij het idee dat voor hen werkt.

Nu, waarom dan niet je laat het je aan de beurt? Open your mind, dromen over de mogelijkheden, een aantal financiële doelen en echt venture vooruit. Ik ga het nog eens zeggen, meerdere stromen van inkomsten kan absoluut deel uitmaken van je leven. Ik wens u allen het succes in de wereld.

No comments:

Post a Comment